1½ år idag <3

Godmorgon!
Man kan ju säga att jag har vart vaken sen 04.00 imorse, men de är ju inge ovanligt nu för tiden. Vilken tur att jag inte ska jobba idag då. Ska försöka ringa vårdcentralen idag också, och se om dom har någon tid åt mig nästa vecka, och sen kanske söka lite jobb?

Något jag ser fram emot och längtar så mycket efter är vår resa, som jag och Mikaela ska åka på i Maj som de är tänkt. Jag längtar så mycket efter våren, så man kan skippa vinterjacka någon gång. Men bara av att tänka på att Januari inte ens är slut än får mig att bli lite depp.

Idag har jag och Fredrik vart tillsammans i 1½ år, tiden går så förbannat fort, kan inte fatta att de var så länge sen vi träffades? Eller ja vi träffades ju i Maj men de tog ju sin lilla tid innan vi blev tillsammans. Men jag älskar dig och de kommer jag göra i all framtid!


Du är de bästa som finna <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

En liten fråga bara då ska hon ha med sig kelly eller ska hon lämna kelly hemma?

2011-01-20 @ 12:54:01
Postat av: ellie

Aaw Grattis :)

2011-01-21 @ 01:17:50
URL: http://myrslokens.blogg.se/
Postat av: Mikaela - 15 år och morsa

Längtar också <3

2011-01-21 @ 17:21:06
URL: http://www.micahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0