7 Januari 2011

Godmorgon bloggen!

Idag är de Fredag och jag äälskar fredagar. Detta innebär att de bara är en dag kvar tills vi brudar festar loss på Cinderella!  Idag ska jag även hem till Elin och kolla på Lets Dance som vi har gjort tillsammans i säkert 3 år i rad nu. Så denna tradition får vi inte bryta.

Ska snart sätta på en tvättmasking för att ha något rent tills imorgon. Undra vad fan man ska ha på sig egentligen? Vad brukar man ha på sig? Det känns som de var 100 år sen jag var på kryssning fast de vart 1½ år sen.


Första gången jag och älsklingen åkte kryssning tillsammans


Kryssningen när vi åkte typ 25 pers


Kryssningen 09 - När vi aldrig gick och la oss


Kryssning till Tallin när mamma fyllde 40 - 09


Kryssningen sommaren 09


Vi var på Kryssningen för Radio 107,5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0