Bildbomb del 1

Åren bara flyger förbi och man hinner förändras så mycket hela tiden. Har kollat egenom min mapp med massa gamla bilder på mig själv, och herrgud säger jag bara! Ni ska få se själva ! BILDBOMB!


Här har vi en bild på när jag vägde typ 42 kg och gult hår!

Den här bilden är gammal, de ser ni där upp "snyggast.se" haha

Detta är min riktiga hårfärg! Visst är den fin?

Älskade den här hårfägen också!

Klänningen jag har på mig får jag inte ens på mig idag !

Guldfärgat hår, de var faktiskt jätte fint! I verkligheten!

Hade precis färgat hårt "Kyckling gult" hemma hos mimmis


Kommentarer
Postat av: fabrizzio

ooh va trashig du är :( om du vill bli känd borde du göra en make over

2011-01-16 @ 18:55:46
URL: http://fabrizzio.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0