Ett avslutat kapitel

Okej nu tar vi detta en gång för alla sen är de ett sträck och vi glömmer bort de helt enkelt! Jag valde att göra en video på skämt om att jag skulle söka till Big Brother, jag har alltså inte gjort de på riktigt. Trodde dock inte folk skulle bry sig och se videon utan bara lät den vara.

Idag har nästan 23 000 människor sett den och nu känns de som att de är dags att berätta de liksom. Många reagerade starkt på den, men detta är alltså bara ett skämt! Inget av de jag sa är på riktigt. Så nu vet ni de! Så nu släpper vi de hela och går vidare!


Gammal bild på mig och min kusin! Jag var typ 11 här


Kommentarer
Postat av: camilla

Älskar dina videobloggar, gör fler! :)

2011-01-14 @ 19:59:38
Postat av: Anonym

Hej!

Ska jag vara helt ärlig så har jag haft fel inställning till dig från första börj

2011-01-14 @ 23:59:05
Postat av: Anna

Hej!

Ska jag vara ärlig så har jag haft fel inställning till dig från första början, antagligen efter det jag sett och hört. Men nu när jag sett ditt senaste (?) videoinlägg har jag bestämt mig för att nej, nu ska jag sluta upp med att döma dig. När du säger helt uppriktigt att du blir ledsen av allt som riktas mot dig, så kan jag inget annat än att också jag bli en gnutta ledsen. Ingen förtjänar att må dåligt.



Det jag ville säga var att fortsätt som du gör och låt INGEN trycka ner dig, aldrig. Du är en stark tjej, det känner jag på mig.



Och förresten, måste bara säga att jag tyckte du gjorde dig riktigt fin i mörkblont/naturligt askblont hår!



Ha det fint! :)

2011-01-15 @ 00:03:01
Postat av: Iris

haha, gillar din kusins anskitsuttryck :) gulle<3

2011-01-15 @ 10:42:38
URL: http://irisl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0