Ingen ska få trampa på mig längre!

Nu ska jag verkligen inte låta någon trampa mig på tårna längre. Jag ska köra mitt race och de att vara EMELIE fullt ut. Jag ska inte vara den där duma idioten som alla har fått försig att jag är. Jag har vart ledsen hela dagen (igår) över allt och jag bara vill försvinna. Men jag vill inte lämna bloggvärlden.

Men jag vill inte heller vara sämst egenom att lägga mig ner för att folk är så duma. Jag vill stå upp för mig själv nu och de ska jag verkligen göra! Jag ska visa er att jag verkligen är raka motsattsen mot vad ni har sett [ämmi] .

Nu ska jag åka iväg till jobbet! Hoppas ni får en super bra dag , så hörs vi när jag slutar eller kanske innan om jag hinner?


Jag saknar verkligen Thailand! VÄRME TACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0