Nystart !

Hej!

Åh de känns helt underbart med en ny blogg, fast även om jag har min domän kvar så känns allt underbart. Här kommer jag att skriva precis vad jag vill och jag kommer strunta i alla andra och deras åsikter. Detta är min blogg och inte eran!

I den här nya bloggen kommer ni att kunna följa mig på jobbet, på fritiden och hur jag tänker nå målet ner till 47 KG igen! Detta kommer bli så jääävla lyckat tro mig!

Varför jag väljer att ha kvar ammis.se är för att den är enkel och de är många som redan vet om den. Men de ska bli en nystart för ammis.se också. Men smeknamnet Ämmi kommer inte längre att dyka upp i den här bloggen mer!


Kommentarer
Postat av: Livmoderskeppet

Kul med en ny blogg. Har inte kollat så mycket på din förra heller, för förstod den inte riktigt antar jag. Den här verkar mer privat och genuin, hur man ska säga.



47 kg? Hur kort är du? LÅTER väldigt lite men om man inte är lika lång som jag så kanske det inte är så lite. När jag vägde 47 var jag helt sjuk, men är man 180 nästan så är det ju mindre än om man är 160 eller något.



Nåväl, lycka till! Tänk på hälsan bara! Smal är bra, frisk och smal är bättre:)

2011-01-15 @ 01:12:10
URL: http://livmoderskeppet.blogspot.com
Postat av: Miss B

Hur lång är du? Om du äter p-piller så kommer du inte kunna gå ner till 47 kg =)

2011-01-16 @ 20:53:33
URL: http://missbradley.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt med nystart! Vart tog den där killen vägen, du bloggade väl tillsammans med någon annan förut? Var länge sen jag var inne på ammis.se, helt plötsligt var det helt annorlunda :P Men på ett positivt sätt! Kram

2011-01-17 @ 19:26:26
URL: http://citronsocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0