Om 3 månader!

Jag vet att de är många som undrar hur jag kommer att gå till väga när jag ska ta mig ner i vikt. Och jag kommer att köra programet [Your Shape , Fitness Evolved] Vilket jag tror stenhårt på. Jag kommer ju självklart att ändra kosten också, och sluta småäta skit saker.

Jag kommer att börja ta promenade till jobbet och försöka gå ur och springa 1 gång i veckan. Varför just bara 1 gång i veckan är ju för att jag kör detta program också som gör att man rör på sig otroligt mycket, och den följer även din vikt nedgång.



Om 3 månader kommer ni att få se ett otroligt resultat!


Kommentarer
Postat av: HannaNordin

Jag kör på precis samma program, och de är faktiskt jäkligt jobbigt och man har träningsverk efteråt..

2011-01-17 @ 21:20:22
URL: http://haaniis.blogg.se/
Postat av: Frida - Mamma till Elsa

Jag ska också köpa det där. Just nu har jag sportspelet och jag kan säga att jag knappt kan gå idag. Jäklar vilken träningsvärk! :D

2011-01-18 @ 13:25:42
URL: http://allgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0