Undra vem som åker hem?

Det har vart super skönt att fått vara ledig i helgen, nästa helg väntars nämligen två pass som är till 00.15. Ikväll är de solsidan och BigBrother, ska bli spännande och se vem som får åka hem idag, jag hade helst sett Nicky åka hem eller Sanna, så trött på dom två.


Detta "blå" märke fick jag av att en sjuksköterksa skulle sätta en kanyl i armen på mig.
Det är myckeeet större än vad de ser ut att vara på bilden, de går även bakom armen också.
Bilden är från 2009 i Januari.


Kommentarer
Postat av: Telly

Jag fick blåmärke på armen när jag gav blod på måndagen. Men det gjorde inte så ont, faktiskt!

2011-03-13 @ 19:25:49
Postat av: Fia

Varför har du gjort så många operationer?

2011-03-14 @ 21:44:10
URL: http://busigafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0