Vart på akuten!

VILKEN DAG! Dagen börjde med att jag gick upp för att ringa sjukhuset, dom sa att dom skulle skicka hem en remis så jag skulle få komma på ett besök nu i veckan, så jag somnade om för att sen åka och jobba. Men klockan 12 så ringer dom från sjukhuset och vill att dom ska åka in till akuten, så jag ringde Sandra min bästa vän som ville följa med mig.. Vi väntade i 6 timmar innan läkaren skickade hem mig med två citodon..

På tåget började jag känna mig väldigt yr i huvudet och väldigt illamående, sen åkte vi till jobbet så jag kunde byta bort mitt pass imorgon för att vara på den säkra sidan, när jag väl var där så började jag må riktigt illa och började kallsvettas, så de var bara in på toa och spy!

Nu sitter jag hemma och kollar på BB och tänkte sova efter de.


Jag vill ha sommar!


Kommentarer
Postat av: ellie

Usch jobbigt. Vad är det du har?

2011-03-15 @ 12:23:35
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0