Dagens sista!

Nu har jag druckit dagen sista Naturdiet. Att hålla för näsan funkar alldeles utmärkt och de blir ju lättare för mig att ta de då. Har kissat kanske ca 15 ggr idag och de känns ju lite ovanligt. Men de kommer bli as bra de här när de är över! Det har bara gått någon dag och jag längatar som fan efter att få äta riktigt mat!

Imorgon är de jobb. Börjar klockan 10 och slutar 14 så de är bra 4 timmar. Jag kommer hinna dricka 2 st sånna på jobbet imorgon. Men de ska bli så skööönt när jag ställer mig på vågen sen!

Snart är de personalfest!


Kommentarer
Postat av: linnea

Du vet att om du börjar äta som vanligt efter din diet så kommer du gå upp dom där kilona illa kvickt. Jag har testat...

2011-02-08 @ 08:58:46
Postat av: Kim

euw. kan förstå att du måste hålla för näsan med naturdiet. den är apäcklig. jag kör på modifast. shitgod, smakar som milkshake. bara apotek och hälsoaffärer som säljer den. testa den ist. jag kör inte bara det utan byter ut ngt mål, för det är som kommentaren ovanför säger, kör du bara på det och sen börja äta normalt igen så går du upp. spelar ingen roll om det bara är sallad eller ett knäckebröd. så byt ut ngt mål om dagen med detta. jag kör frukost och på kvällen. och jag har redan gått ner 2.2. :)

2011-02-11 @ 16:13:24
URL: http://www.kimstolpe.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0