Ikväll är jag nykter!

Igår hade Jennifer & Tessan deras 18 års fest och som vanligt som förra året var vi där och hjälpte till. Man såg verkligen vad som kan hända på ett år. Förra året skrang var och varannan kille som en fjortis och hade druckit 2 öl och var "dygnrak" iår var dom lite mer mognare måste jag säga.

Vi klarade oss utan bråka istort sätt, lite små tjafs här och var som gick att lösa utan problem, men annars var alla super duktiga. Men bålen som vi gjorde den var FARLIG. Jag skulle ju inte dricka något under kvällen men jag smakade på bålen sen smakade jag lite till, men idag mår jag prima skinka! Fast jag känner att de finns en anledning till att inte dricka alkohol ikväll! SÅ IKVÄLL ÄR JAG NYKTER!




Kommentarer
Postat av: elin

sv: tack, detsamma :D

2011-02-20 @ 13:35:59
URL: http://elinfelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0