LYCKAD KVÄLL

Jag kanske inte var helt nykter, men jag drack bara 2 cider och en öl. Kände mig väldigt trött och ville egentligen åka hem så tidigt som möjligt, men ändå blev vi kvar till sist? Vi hade väldigt kul och de blev en vädligt lyckad personal fest måste jag säga. Jag har över 200 bilder på mitt minneskort och de är svårt att välja ut vilka som sa med i bloggen.

Ikväll är de ju Premiär av BB vilket jag egentligen skulle vilja gå på. Jga ska försöka flörta lite med abbe som kör stägningen idag om jag kanske kan slippa. Jag börjar ju endå 21.00 ikväll.





Kommentarer
Postat av: Emmy Asklöf

Hej! Skulle vara jättekul om du ville vara med i min tävling om ett smycke värt 110 kr! :)

http://emmyasklof.blogg.se/2011/february/tavling-vinn-smycke.html

Kramisar

2011-02-20 @ 15:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0