Jag förlorade i monopol!

Hej sötnosar!
När Fredrik hämtade upp mig åkte vi runt en stund för att sen hem för att han skulle byta om till sina träningskläder. Meningen var att jag skulle stannat hemma medans han tränade för att jag var så förbannat trött. Men antons flickvän Emele ville att jag skulle hålla henne sällskap medans dom tränade tillsammans så jag åkte med.

Hemma hos dom blev de Monopol som alltid. Denna gång vann Emelie vilket var ganska tur annars hade hon nog dödat mig för jag vann förra gången ju? Sen efter ett tag kom Fredrik och Anton tillbaka och vi kollade klart på Wallander filmen, jag ÄLSKAR verkligen svenska polis filmer!

Nu tänkte jag krypa ner i sängen för imorgon väntar en dag med jobb! 16:45-00.15 "buhuhuh" hatar att jobba så sent! Man får liksom inge kol på dygnen då.


Emelie på nyår i hennes supersnygga klänning!


Kommentarer
Postat av: ellie

Monopol var det längesen jag spelade :P

2011-02-14 @ 01:29:20
URL: http://myrslokens.blogg.se/
Postat av: N E L L Y

Om du vet så jävla mycket borde du veta att jag grät av en anledning, för att det var jobbigt, för jag var rädd. Eller hur? Varför änns ta upp något sånt. Är det pinsamt att jobba på donken kanske? Därför du tar upp det, för att få mig att känna mig liiite sämre? Tro mig, du lyckas inte. För du sjunker till en sån låg jävla nivå så att det inte änns är värt att kallas mänskligt. Du är pinsam. Jobba på donken, stalka Alexandra Nilsson, haha.



Och jag kommer inte gå in på din blogg igen, om det inte är så att du kommenterar min förstår du :)

2011-02-14 @ 03:58:23
URL: http://nellyfransson.blogg.se/
Postat av: hannah

fin blogg



det är veckans blogg på min blogg anmäl dig gärna!

2011-02-14 @ 09:46:10
URL: http://tvillinghjarta.blogg.se/
Postat av: Anonym

fan vad ful du är XD

2011-02-14 @ 19:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0