Kryssnings tajm

Hej!
Ledsen att jag inte hunnit uppdatera på 2 dagar men jag har jobbat och sen bara varit helt slut i kroppen. Just nu har jag fullt upp med att hitta hytter till kryssningen vi ska åka. Vi planerade att åka Lördagen den 26 Februari men där är allt slut så vi kanske ska åka på Fredagen istället, vilket var mycket billigare och alla hytter fanns kvar.

Imorgon ska Tessan och hennes kompis Jennifer ha sin 18 års fest, där jag och Fredrik precis som förra året kommer vara med att hjälpa till. Denna gång blir de över 200 personer, förra året var de bara drygt 60 personer. Så de kommer bli kanon kul och jag ska ta med mig kameran och fotta alla sötnosar!


Jag och mimmis för 4år sen, här vägde jag 38 KG!


Kommentarer
Postat av: nyfiken

har du slutat med naturdieten? gav det något resultat :)? snälla svara gärna på min kommentar e så nyfiken funderar själv på att köra det men vill veta om det är värt de:P

2011-02-18 @ 02:32:40
Postat av: Anonym

38 är inget o va stolt över

2011-02-19 @ 22:36:08
URL: http://melinajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur lång är du?

2011-02-20 @ 17:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0