En bra lördag

Så var den lördagen över typ? Nej men jag ska inte klaga. Har haft en fantastisk kul kväll med Fredrik, Anton & Emelie. Vi började kvällen med bullbak, dom blev så jäävla stora och jag orkade bara 1 enda bulle av typ 40 st. Sen efter de blev de en omgång av monopol som jag självklart förlorade på först, men jag skyller på att tärningarna var inte på min sida idag.

Efter att ha spelat de i några timmar blev de en trip till MAX,
vilket kanske inte var de bästa för min mage. Nu mår den inte så bra. Tänk er bulldeg, bulle och skräpmat, blir inte sån bra blandning va? FY vad ont de gör.

[ Måste även säga att de är mååånga som vill vara med i tävlingen om en plats i biosalongen med oss, de kommer bli ett svårt val för alla har så fina motiveringar ]





Kommentarer
Postat av: Telly

Jättesöt bild på du !

2011-01-24 @ 16:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0