En sann vän!

Detta inlägg är tillägnat min fina vän Mikaela!

Jag har inte känt dig länge alls, men de känns som vi har känt varandra hur länge som helst. Här märker man att åldern spelar absolut ingen roll. Du är en äkta vän och jag vet att vi kommer att vara vänner länge. Jag har berättat en hel del för dig om mitt liv och min bakrund, och du är en sån vän som verkligen sitter ner och lyssnar!

Jag struntar i vad folk tycker om att du och jag är vänner. Du är den som känner mig bakom allt detta och de är ju huvudsaken. Och jag vet att du aldrig skulle ljuga i din blogg! Jag vet att du är 100% ärlig med allt, inte bara i bloggen utan i verkligheten också.

Du är en fin vän Mikaela och du har en underbar dotter. Du är en underbar mamma och jag vet att du kommer att bli världen bästa mamma till Kelly i alla år! Jag finns för dig och kelly dag som natt och de vet du! Du kan alltid ringa eller smsa mig om de är något, prata med mig om vad du vill, jag lyssnar!

Du är en sann vän! Jag är tacksam för att jag har dig!


Kommentarer
Postat av: Mikaela - 15 år och morsa

Åhh! Gillar dig starkt Emelie!

Du är en super bra vän <3

2011-01-16 @ 16:39:36
URL: http://www.micahs.se
Postat av: Anonym

lol

2011-01-17 @ 20:52:28
Postat av: Linda - livet som mamma

Fint skrivet :)

2011-01-17 @ 22:53:42
URL: http://lajndaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0