VILKEN PISS DAG!

Vilken jävla pissdag de har vait idag kan jag ju bara börja med att säga. Allt börjar med att jag har ont i magen och de går ju aldrig över heller, och så skulle man till jobbet. Kommer dit och så blir de bara piss av allt. Slutar med att jag blir ensam i köket med as mycket gäster och dom får säkert vänta i 20 min.

Efter några timmar efter de så blir de bråk . Två fulla killar börjar slåss precis utanför resturangen. Stackars killen som blev slagen, han var helt sönderslagen i hela ansiktet. Skiftledaren ringer polisen som är där efter 10 min. Och jag har nog aldrig kännt mig så rädd på så länge.

Jag hade kunna lyfta en hel bil kändes de som så mycket adrenalin hade jag i kroppen. Och nu skiter jag i alla stavfel för jag är så trött och vill bara sova så de kan bli en ny dag som förhoppningsvis blir bättre!

GODNATT!

[Ja vi har utseet vinnaren och de blev Niki som vann! Stort grattis till dig!]

Kommentarer
Postat av: M

Vad fick ni för olika motiveringar?

2011-01-24 @ 07:23:45
URL: http://www.mazlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0