1 Februari 2011

Imorse när jag vaknade var jag inte förkyld längre. Men de varade ju inte speciellt länge, nu rinner snoret ner som ett jävla nigara fall. Får snyta mig 20 ggr i sekunden typ.

Jag sökte även på drömmar. För den senaste tiden har jag drömt så sjuka drömmar. Häromdagen drömde jag att jag ramlade ner i en hiss, fast hissen var inte där? Och vaknade av att de bara sög till i hela kroppen, typ som att ens själ håller på att åka ut ur kroppen, sjukt äckligt var de iaf.

Men jag hittade bara dom svaren jag redan vet så de var ju ingen mening med de liksom.



Kommentarer
Postat av: agnes

att drömma det betyder att man är stressad eller orolig men de va kanske dom svaren du fick ? :)

2011-02-01 @ 13:44:23
URL: http://agnesekengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0