Ååångest!

Tror ni jag har ångest nu? jag sitter här och är hur jääävla hungrig som helst och vill bara springa till kylen och ta något att äta, men nej idag ska jag ju börja med Naturdiet, och då får jag inte äta något annat än att dricka de.

Chipsen som ligger här en liten bit ifrån mig lockar som FAN! Men aja baja Emelie inte röra tänker mitt huvud. Måste bara vänta på att Fredrik vaknar så jag kan blanda min första dricka som jag inte ens vet om den är god?

Ska ta och väga mig innan, och JA ni ska få veta allt från början till slut, så ni vet att jag inte fuskar! Här ska de redovisas sörrö.

Kommentarer
Postat av: ellie

sv: oki, kommer du göra det nån gång?

2011-02-06 @ 12:21:46
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0