Beslutsångest!

Jag har en ganska stor beslutsångest just nu kan jag lova. Antingen åka på kryssning med Issa eller åka ner till Ullared med älsklingen? Hur fan ska jag lyckas bestämma mig? Varför jag vill med på kryssningen är för att de är så jävla kul, jag älskar att åka på kryssning. Sen inte nog med de åker man ju med världen party pingla nummer 1.

Varför jag vill åka ner till Ullared är för att de var ett bra tag sen vi var där nere, och då köpte jag ett duntäcke för typ 199:- som jag bara älskar som egentligen kostar runt 600:- här hemma på IKEA, men nu börjar de slitas ut och jag vill ha ett nytt! Sen är de ju helt klart massa annat där nere som är sjukt billigt och som man aldrig skulle köpa här hemma i sthlm som man gör där!

SNACKA OM BESLUTSÅNGEST HÄR VA!


När vi var på kryssning för en månad sen!


Kommentarer
Postat av: Christoffer

Asså låt Kissie vara? Vad är problemet?

2011-02-22 @ 16:34:54
URL: http://semonie.com
Postat av: Unicorn

Hej darlings!

Jag är nu tillbaka efter många om och men.

Så vill ni läsa om sex, dela med er om erfarenheter, fråga något eller bara ha kul, så kika in vet jag!



Så gillar ni, precis som Ämmi, sex, mys och annat snusk så kika in precis som många andra!



xoxo Unicorn

2011-02-22 @ 18:34:13
URL: http://adidas.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Men du ser ju kanske inte vad du själv skriver verkar de som, Ullared var det ett tag sen du var där men på kryssning var du för en månad sen så självklart tycker jag du ska välja ullared.Kryssningen kan ni väl skjuta på typ någon månad, För pengar har du kanske så du kanske har råd med båda :-D

2011-02-22 @ 19:00:37
URL: http://jennyygutemyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller så ber du din pojkvän köpa med sig ett nytt täcke till dig?

2011-02-22 @ 21:12:18
Postat av: Alexandra

Jag bor jämte gekås (ullared) :)

2011-02-23 @ 17:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0