Idag är jag på BRA humör !

Hej bloggen!
Åh idag är jag på strålande humör, de är så mycket bättre än vad de var igår. Jag började ju dricka den där skiten igår och var så otaggad så de fanns inte. Men nu när jag vaknade gick jag upp och gjorde min lilla "drink" och sen ställde in den i kylen för att sen hoppa in i duschen. den makade faktiskt godare efter att ha stått i kylen i 10-15 min måste jag säga så tack för tipset du som gav de!

Jag ställde mig även på vågen [jag vet att ja ska vänta] men jag kände att jag vill så gärna. Och när jag ställde mig på vågen igår vägde jag 61,5 och nu väger jag 60,7 och hur FAN är de möjligt tänkte jag? Haha men de kanske är de? Skulle som vanligt ta kort men så glömde jag bort de "dumma mig"



Jenasen jag har på den här bilden kommer jag inte i idag.
Bilden är tagen 2008 och målet är att komma i dom igen
Dom är ju mina favoriter liksom.


Kommentarer
Postat av: L.

hej! jag kämpade, precis som du, för ett år sedan och jag har ett par tips!

1. rensa kroppen med bantarsoppan! sök på "bantarsoppan" på google, gör en sats och är BARA den + vatten ett par dagar. du kommer märka stor skillnad!

2. käka havregrynsgröt varje morgon, utan massa tillsatser, dvs inge socker, salt, mjölk eller sylt. det är jätteäckligt i början men du vänjer dig.

3. när du ska väga dig, väg dig helt naken direkt efter att du vaknat på morgonen! utan att du ätit frukost då får du reda på vikten bäst.

4. skippa allt snacks, godis, läsk, (alkohol), bröd och mjölk, glöm dock inte att äta lite vitaminer extra.



detta gjorde jag i 10 veckor och gick ner 16 kg, jag rörde inte på mig särskillt mycket, jag jobbar på donken som du ;) det räcker gott!

2011-02-07 @ 14:23:14
Postat av: Josefin

Du var ändå jävligt fet.. är ganska nyfiken på hur du ser ut nu. synd att din ''bästis'' kissie är låååååååångt före dig, inget personligt!



kyss

2011-02-07 @ 19:00:49
URL: http://jossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0