MIGRÄN!

Jag kan inte fatta att jag somnade med huvudvärk, vaknade med MIGRÄN och lyckades somna om igen i någon timme för att försöka få bort migränen, men vaknade av samma smärta. Förut hade jag speciella tabletter att ta mot migränen eftersom att jag fick de kanske 1 gång i veckan, men nu får jag de JÄTTE sällan, dryg 1 gång var 3e månad kanske? Och just idag när man ska jobba så har man de.

Gick iaf till jobbet
. Klarade av att jobba max 1 timme innan de blev för mycket. Bröt ihop och orkade verkligen inte med allt ljud längre. Helt fel ställe att vara på om man har migrän kan jag lova. Så underbara Ferhat lyckadesfixa så jag slapp stänga och fick gå hem.

Huvudet känns fortfrande som en basketboll
, så ska ta och lägga mig ner för inga värktabletter funkar inte. Hoppas att de försvinner snart.


Såhär känns mit huvud just nu!


Kommentarer
Postat av: ellie

Usch jobbigt! Krya på dig.

2011-02-04 @ 18:55:35
URL: http://myrslokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0