Powernap

En sak är de jag inte förstår? Har alla jävlar svårt att äta maten i skolan eller? Det värkar som de iaf eftersom att ALLA snorungar kommer till mc donalds. Idag har vi helt enkelt haft fullt upp och de har kännts kan jag lova. Det känndes som att vi var en man kort? Eller så var de bara mycket att göra?

Har iaf ont i fötterna och är värlidgt trött. Somnade sent sen har jag vaknat under hela natten till och från. Så de blir en powenap för mig en timme typ.

Imorgon är de fredag och de innebär Party. Ska först jobba 11-16 sen hem och sen vidare till Elin med älsklingf ör att Fira sunke och Fredriks födelsedag. Elin har sagt att hon sa bjuda på smörgåstårta och de längtar jag efter! MUMS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0