23 Januari 2011

Godmorgon bloggen!
Trotts magont som är de värsta att vakna med så känns de ändå som att de kommer bli en bra dag på jobbet. det är söndag och de innebär att de kanske kommer bli en lugn stägningen. Hoppas bara att magen vill jobba med mig idag också.

Eftersom att jag ska jobba kommer Mikaela att få utsee en vinnare. Jag kommer självl<rt välja ut några som jag tycker är värld en plats , och sen maila de vidare till Mikaela så hon får utse vem som ska med och där efter får jag maila och så när jag har rast. Men ni har ett tag kvar på er.


Jag saknar den här hårfärgen!


Kommentarer
Postat av: Niki

Gud va fint det var på dig♥

föresten jag gillar din blogg

2011-01-23 @ 17:29:03
URL: http://mylifeasniki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0