Bilder egenom åren

Här kommer lite fler bilder på mig egenom åren. Tiden går fort.







Kommentarer
Postat av: Siri

Hej! Jag läste ditt gästinlägg på micahs blogg, som jag fårstår det vill du bli av med minnet av händelsen. Du skulle kunna hypnotisera dig själv, det kanske låter skumt men i varje fall.. Sen kan du skaffa en vodoodocka och sticka nålar i riktat mot honom, tills du hypnotiserat bort minnet. Kram och jag vet inte om det hjälper riktigt, men i varje fall... <3

2011-01-16 @ 17:04:06
Postat av: Fia

Är lite nyfiken på varför du har gjort 14 operationer på 21 år`? Har du varit så sjuk?



Kram på dig

2011-01-16 @ 17:40:37
Postat av: nathaly

Hello!

Jag läsa artikeln om dig då den kom ut på aftonbladet (http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3358512.ab). Jag tyckte att din historia är så gripande samtidigt som jag blev jäkligt förbannad över att man tillåtar någon att betala 25 kr dagligen! Förstår verkligen inte hur man äns kan säga de som ett förslag!



I alla fall blir jätte glad att se att det har gått bra för dig och att du har pojkvänn och så :)!

Kram Nathaly

2011-01-16 @ 20:11:05
Postat av: Anonym

alltså vafan är det på din haka? en finne eller ett födelsemärke?

2011-01-17 @ 21:45:25
Postat av: Hanna

hahah så jävla ful, ingen skönhet om vi säger så...

2011-01-18 @ 10:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0