En lyckad dag!

Hej!

Jag har vart ute och åkt överallt idag och nu är jag äntligen hemma och har precis ätit en god middag med Sandra. Det blev grillad kyckling med potatissallad. MER OM DE I ETT ANNAT INLÄGG.

Idag åkte jag ju in för att se på förhansvisningen av burlesque som förövrigt var GRYMT bra. Jag älskade filmen och kommer lätt köpa den när den kommer ut. Höll på att börja gråta några gånger under filmen. Efter de blev de Lunch på en jätte fin resturange med brudarna och sen kollade vi i lite affärer ett tag tills de var dags att avrunda dagen och åka hem.


Mikaela och Niki





 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jensens är ingen jättefin restaurang. Mysig, ja. Bra mat, ja. Men inget magnifikt

2011-01-26 @ 17:02:21
Postat av: Niki

Jag tycker Jensens var jättefin♥

Fina blder♥

2011-01-26 @ 20:57:27
URL: http://mylifeasniki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0