IRRITERAD!

Asså jag är lite smått irriterad! Nu är de så att min webbcam inte vill fungera. Så fort jag tänker starta upp den så blir hela skärmen blå med massa text sen dör den, snacka om att man blir lagom irriterad!

Sen en annan sak. Jag gick hem tidigare igår för att jag inte mådde bra. Tror ni jag mådde bättre imorse eller? NEJ långt ifrån. Har inte kunat somna om sen Fredrik åkte hemifrån, för att näsan är helt full med snor och jag har ingen nässpary och då kan jag inte andas, JOBBIGT!

Nej jag ska göra ett försök att somna om, har feber så jag fryser ihjäl!


Ge mig sommar TACK!


Kommentarer
Postat av: sara

Da har du troligen blue screen error pa datan.

Det rakade ja utfor forra aret. Brann ut alla bilder o liknande pa skivor. For ratt som det ar sa kommer det blaa hoppa upp hela tiden och datorn gar inte ens att fa igang!

Ja forlora allt ja hade pa min dator :(

2011-01-29 @ 22:18:17
URL: http://www.bbiirrddiiee.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0