Jag blev beroende ...

Jag var hemma hos Sandra för någon dag sen och vi spelade massa spel och hade de super mysigt. Kändes som att de behövdes verkligen, man ser verkligen vilka som är ens riktiga vänner i dom här lägena. Tackar gud att jag har dom vännerna som jag har! Dom är världa GULD.

Men iaf, så skulle Sandra baka då. Hon sa att hon skulle göra Havreflarn och jag fattade ingenting och hade då ingen jävla aning om vad de var. Tills jag såg resultatet och smakade dom. Jag blev typ beroende på en gång, helt sjukt! Jag fick iaf receptet av henne idag så någon dag nästa vecka när jag är ledig ska jag baka sånna!

Här har ni receptet om ni vill göra de hemma!
75 Gram smällt smör
1 DL havregryn
1 DL socker
1 DL mjöl
2 matskedar mjölk
2 matskedar sirap


Ugnen ska vara på 200 grader
10 min i ugnen
Ställ sen dom på kylning ute så de går snabbare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0