Lets Dance

Idag är de fredag! Dock kommer de inte hända så mycket med tanke på att jag ska upp och jobba klockan 10 imorgon bitti. Jobbar inte så länge men de kommer ändå bli en lugn kväll. Ska ligga i sängen med älskling och kolla på Lets Dance, missade förra Fredagen , men då åkte ju ändå ingen ut så ska se ikväll.

På söndag åker jag ner till Norrköping
för att hälsa på min gamel mormor, de var ganska länge sen vi sågs så de ska bli kul. Hoppas på att älskling följer med ner också.


Syster, mamma, mormor och gamelmormor!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Man ser verkligen likheten!



Ber om ursäkt i förhand!



Rösta på mig här: http://www.storbloggaren.se/2011/01/finalisterna-i-veckans-blogg-v-2/



I min blogg hittar du följande:

*vägen till modell

*Den hemska mobbningen jag blev utsatt för, pga en kille och mitt utseende

*Skolsköterskan som "hoppade på" mig och sa att jag hade anorexi

*Min första kärlek som än idag sitter kvar!

*Skriver även om min förlust av en familjemedlem och bästa vän!



Jag tycker jag ska vinna veckans blogg för att jag kan hjälpa de unga tjejerna i åldrar 13-20 att bli nöjda med sig själva, alla är värda ett bra självförtroende. Min blogg går ut på detta - att hjälpa! Jag har också varit där, där i mörkret när ingen ser än. Därför behöver jag så många röster som möjligt! Alla är värda ett bra liv!

Ta hand om dig och lev väl!

2011-01-15 @ 23:40:18
URL: http://annasofiamaria.devote.se
Postat av: mikaela

ta bort!!!

2011-01-16 @ 11:04:49
URL: http://mickjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0