Somna sittandes?

Jag är så trött just nu så att jag skulle kunna somna sittandes! Men dagen har vart bra faktiskt. Jag åkte hem till mina föräldrar en stund , väl hemma gjorde jag pannkakor med mamma och sen satte mig vid min gamla stationära dator som jag saknar sååå mycket. Sen kom älsklingen och de blev mys framför melodifestivalen med tacos!

Vid 22 tiden åkte vi hemåt, men innan de hann vi träffa Tobbe och Sandra en snabbis! Sandra berättade en jätte stor hemlis för mig hihi! Ska berätta sen när jag får för Sandra såklart. Efter de blev de hem och städa ur garderoben som såg ut som ett helvete, och nu skulle jag bara vilja soooova!

Mer bilder från min gamla dator!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0